wtorek, 2 sierpnia 2011

Plany na sierpień

Plany na sierpień to w większości plany osobiste - wakacyjne:
wydatkowo na 17 dniowy urlop planuję wydać ok. 2 000 -  2 500 zł. Jeżeli uda mi się jeszcze coś przywieść z powrotem będzie to na plus, jeżeli nie trudno, jeśli będę musiała pociągnąć coś z karty cóż też przeżyję, choć mam nadzieję do tego nie dopuścić. Mało czy  dużo na wakacyjny urlop? Ocenicie sami. Urlop będzie należał do kategorii wycieczki objazdowej organizowanej na własną rękę, wraz ze znajomą parą. Trasa - wybrzeże Chorwacji - północne - środkowe Włochy (tak aby zahaczyć o Rzym). Noclegi niezaplanowane, będziemy szukać tanich kwaterek, korzystać z pól namiotowych campingowych itp. Główna zasada wyjazdu zobaczyć jak najwięcej za stosunkowo jak najmniej, oczywiście wypośrodkujemy zwiedzanie z odpoczynkiem (plażowaniem), dla równowagi.  Wyżywienie na drogę częściowo zabieramy ze sobą aby zmniejszyć koszty (konserwy, gotowe sosy, makaron, ryż i takie tam oczywiście butla gazowa w zapasie). 
Oczywiście lokalnego jedzonka również popróbujemy, bo grzech by było nie spróbować nowości kulinarnych i miejscowych specjałów :)

Poza tym w sierpniu zobowiązuje się do napisania 10 porad na stronie zaradni.pl  
Za cel stawiam zgromadzenie na koncie zaradnych 100 zł do wypłaty do końca bieżącego roku. Na chwilę obecną na moim koncie widnieje 29 zł ( w zeszłym roku napisałam kilka porad i tak sobie konto było zakurzone, nie używane, jakiś czas temu tam  zajrzałam i ku zdziwieniu zobaczyłam całkiem konkretną kwotę - spodziewałam się góra pięciu złotych). I tak więc postanowiłam zacząć systematycznie wstawiać porady, przynajmniej  po 10 w miesiącu co da razem do końca roku min. 50 nowych porad. Czy to wystarczy do wypłaty środków nie wiem, ale warto spróbować, dobra każda złotówka a ta stówka się kiedyś i tak uzbiera jestem cierpliwa.

No i najważniejsze przed wyjazdem muszę zrobić rozeznanie pod mój nowy pomysł na biznes- jeszcze będę tajemnicza i nie napisze co to jest konkretnie. 

I to by było na tyle, czuje że ten miesiąc bardzo szybko zleci ....

1 komentarz:

  1. Moim planem na najbliższą przyszłość jest unowocześnienie firmy i rozwiązania przemysł 4.0. Chciałabym, żeby jak najwięcej rzeczy było usystematyzowanych, żeby wprowadzić technologię, która ułatwi i uprości pracę ludzi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Inne posty Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...