poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Podsumowanie lipca

Projekt z otworzeniem sklepu z pieczywem na chwilę obecną stanął w miejscu i chyba szybko nie ruszy. Poszukiwania lokalu okazały się niewypałem, obejrzałam 2 potencjalne lokale, jednak po dokładnym zbadaniu terenu stwierdziłam za dużą konkurencję w ich pobliżu. Lokalizacja jednego i drugiego lokalu nie była również oszałamiająca, a zaproponowany czynsz też nie zachęcał do podjęcia ryzyka. Poza tym skupiłam się na obserwacji nowego sklepu z pieczywem na moim osiedlu stwierdzając przeciętne nim zainteresowanie tutejszych mieszkańców, co również trochę ostudziło mój zapał co do tego typu biznesu. Wiem, że początki zawsze są ciężkie żeby zjednać sobie klientów, a  pracując na tak małej marży, utrzymać ten biznes jest tym bardziej ciężko.
Więc  póki co zawieszam działania związane otwarciem sklepu z pieczywem (być może jeszcze do niego wrócę, jeśli znajdę lokal w odpowiedniej lokalizacji narazie jednak takowego nie ma).

To, że jeden pomysł nie wypalił, nie oznacza jednak że się poddaje, mam już pewne plany co do innej branży, o czym napiszę za jakiś czas.

Stan portfela nie powiększył się (przez nie małe wydatki), ale również nie uszczuplił więc nie jest najgorzej, zobaczymy co przyniesie sierpień.

Generalnie trochę jestem na siebie zła, za małą częstotliwość pisania na blogu, ale z organizacją czasu jest u mnie trochę kiepsko, sierpień też zapowiada się nie lepszy ze względu na urlop. Więc dopiero od września mam nadzieję się poprawić.

3 komentarze:

  1. Finansowe Info - Najlepsze oferty finansowe w jednym miejscu
    http://finansowe.info
    Nie przepłacaj za rachunek w banku. Zamiast płacić zarabiaj na koncie. W wyborze całkowicie darmowego konta osobistego pomoże Ci mój ranking kont bankowych. Nie możliwe to sprawdź i
    wybierz konto z premią, moneybackiem, zwrotem opłaty i dobrze oprocentowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepłacaj za rachunek w banku. Zamiast płacić zarabiaj na koncie.
    http://finansowe.info

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym się podzielić moim małym podsumowaniem ostatnich miesięcy. A dużo się działo w mojej firmie. Zdecydowałam się między innymi na wdrożenie systemu dynamics ax 2012. To był spory proces i spowodował małe zamieszanie w mojej firmie. Ale dziś mogę powiedzieć, że naprawdę opłacało się to wszystko przetrwać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Inne posty Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...