środa, 13 lipca 2011

Grupowe zakupy czyli jak ustrzelić okazje

Ostatniego czasu często zaglądam na stronę Grupeo  szukając ciekawych okazji na tańsze zakupy. Grupeo jest skupiskiem wszystkich stron promujących grupowe zakupy min. (chyba najbardziej rozreklamowane) Grupon , Gruper , MyDeal, FastDeal, Sweetdeal, oraz wielu innych, które mnożą się niemal z dnia na dzień.
Osobiście robiłam zakupy na stronach Grupona, oraz Grupera, póki co bez żadnych przygód, więc z doświadczenia polecam jako bezpieczne. Fajnym dodatkiem jest bonus w postaci 10zł  za każde polecenie nowego użytkownika (pod warunkiem, że się zarejestruje i coś kupi).Udało mi się kilka poleceń sfinalizować (dokładnie 3) więc miałam 3 dyszki na zakupy (które zresztą już wykorzystałam ;) ).
Aktualnie widzę, że jest sporo ciekawych ofert wakacyjnych, gdyby nie fakt, że urlop mam zaplanowany pewnie skorzystałabym z jakiegoś wyjazdu zagranicznego w atrakcyjnej cenie, może za rok uda się coś wyhaczyć fajnego.  Ze względu na podział na większe miasta każdy może znaleźć coś dla siebie, jak dla mnie grupowe zakupy są atrakcyjne pod względem rabatów, które udzielają różne restauracje, rabaty na różne wyjścia typu bilard, kręgle, do teatru, a ze względu że jestem kobietą to i  promocje salonów kosmetycznych przyciągają moją uwagę.
Z resztą tematyka jest różnorodna więc każdy znajdzie coś dla siebie.

ps. W przyszłym roku będę polowała na fotografa, a dokładniej na jego usługi w postaci  reportażu weselnego i sesji w ślubnej w plenerze (jak będą fajne oferty to może zaszaleje i dwóch wynajmę, a co, raz w życiu ślub zamierzam brać ;) )

4 komentarze:

  1. Również korzystam z Grupeo - wszystko jest w jednym miejscu. Zresztą mam słabość do agregatorów - sam prowadzę jeden skupiający blogi finansowe. Liczę, że ten projekt z czasem bardziej zyska na popularności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to bardzo wygodne dla przeciętnego użytkownika, więc myślę że ma to dużą szansę na popularność, jeśli użytkownikom w ogóle uda się dotrzeć na to miejsce docelowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie do Ciebie trochę nie związane z Tematem, ale nie mogłem znaleźć Twojego maila. Jak dodałaś w liście blogów ostatnie tematy i datę kiedy zostały opublikowane? Czy jest do tego jakiś osobny gadzet, skrypt? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za pomoc, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Inne posty Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...