niedziela, 3 lipca 2011

Pierwsze kroki

Zastanawia mnie czy ten blog będzie miał w ogóle czytelników, no cóż nie przekonam się póki nie spróbuje. 
Może na początek jeszcze klika słów o mnie mam 25 lata, stałą pracę (choć kokosów nie ma, stałe wpływy na konto mam, w wysokości 1700 zł), i oczywiście masę wydatków typu : samochód - paliwo, jakieś tam naprawy itp. jeszcze nie dawno opłaty za szkołę, na szczęście już ostatnie bo obrona mgr niebawem i koniec z wszystkimi opłatami w tym temacie, o ile czegoś nowego sobie nie wymyślę międzyczasie; standardowo jedzenie, ciuchy (jestem w końcu kobietą, staram się ograniczać ale czasem no po prostu nie  można ;) ), jakieś rozrywki typu wyjścia ze znajomymi, wakacje itp.. Wychodzę z założenia, że nawet jeśli chcę oszczędzać to nie za wszelką cenę, są rzeczy  których po prostu nie umiem sobie odmówić, bo inaczej stracę radość z życia, a przecież nie o to chodzi. Oprócz pracy na etacie szukam różnych sposobów dorabiania, oszczędzania z większym lub mniejszym skutkiem, o czym będę oczywiście informować w kolejnych wpisach. I to by było na początek tyle.
pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Cześć, powodzenia w dążeniu do celu. Czytelnicy się zapewne znajdą, na pewno masz już jednego :) Jesteś na tym samym etapie blogowania co ja, także z zaciekawieniem będę tu zaglądał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Także życzę powodzenia. Długa droga przed Tobą, ale nie poddawaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Welcome onboard! :) Zapowiada się fajny blog. Droga do bogactwa jest długa i kręta, ale idźmy nią. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do poprzedników - powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę przyznać, że w trakcie zakładania własnej firmy kilka razy tu zaglądałam tu i szukałam porady. Zawsze ją znalazłam. Dziękuję bardzo:) Być może dzięki nim moja firma całkiem nieźle się kręci. Ale to też na pewno zasługa sprawdzonych partnerów, np. biura księgowego (polecam, koniecznie sprawdźcie dlaczego warto)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog na pewno się przydaje. Sama z niego jakiś czas temu korzystałam. Tu też między innymi z komentarzy użytkowników dowiedziałam się o takim rozwiązaniu jak księgowość online. Jakiś czas temu zaczęłam korzystać z usług ifirma i muszę powiedzieć, że naprawdę warto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie pierwsze kroki są trudne nawet jak zakładamy własną firmę. Ja doskonale pamiętam, że zaczęłam od wyrobienia pieczątki firmowej https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/pieczatki-standardowe/podzial-wedlug-tresci/firmowe/ chociaż nie jest ona jakoś wymagana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Inne posty Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...