sobota, 9 lipca 2011

Małe - Duże sukcesy !!!! :)

Dzisiaj króciutki post samochwały :D
Od 7.07.2011 oficjalnie przed nazwiskiem mogę dodawać mgr :)))) Co za radocha !!!
Stres przed obroną  trochę był, ale w sumie nie było tak źle :)  Jak powszechnie wiadomo obrona, to tylko formalność, ale i tak łatwiej  o tym mówić gdy się ma to za sobą. W każdym bądź razie największym sukcesem jest dla mnie piąteczka na dyplomie !!!!  :D :))))) i świadomość, że jestem Panią magister :)) (nie musicie mnie dobijać, że w dzisiejszych czasach ten tytuł znaczy tyle co nic, bo gdzieś tam w świadomości o tym wiem, ale i tak jestem z siebie dumna i nic tego nie zmieni :)))) ) Samoocena mi się podniosła a to najważniejsze ;)  !!!  W końcu ulga,  koniec stresów i zmartwień ze szkołą, można skupić się na interesach ;) Apropo interesów (choć nie do końca) po obronie,  po podziękowaniach, wręczaniu kwiatów itp. dostałam  od promotorki miły upominek w postaci książeczki z ze złotymi myślami o wdzięcznym tytule "spróbuj uwierzyć". Nie wiem czemu, ale od razu skojarzyło mi się z wiarą we własne siły odnośnie otworzenia własnej działalności... przypadek? czy po prostu jedno mi teraz chodzi tylko po głowie? Nie mniej jednak biorę sobie to do serca i spróbuje uwierzyć ;)


"Na wierze opiera się uprawa roli;
bo kto nie wierzy w zbiór,
nie podejmie się trudu."

św. Cyryl Jerozolimski

6 komentarzy:

  1. Gratuluję, pani mgr.
    Teraz czeka Cię już trudniejsza część życia, ale również fascynująca. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje także z mojej strony. Ja ostatnio obroniłem licencjata, także jeszcze co najmniej 2 lata nauki przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani magister czego, jeśli wolno spytać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Naokoło wieży
    Kończyłam pedagogikę, więc w sumie mgr nauczyciel ;)

    E.W
    Szybko zleci kolejne 2 lata nauki ;)

    kry
    dziękuję, wiem że trudniejsza ale trzeba stawić jej czoła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę się pochwalić moim małym sukcesem. Zawsze myślałam o sobie jako o małej firmie. Ale ostatnio wprowadziłam kilka zmian, zdecydowałam się wdrożyć system dynamics ax (dawniej axapta) i muszę przyznać, że prawie od razu zanotowałam całkiem niezły wzrost. I już o sobie nie myślę, że jestem taką małą firmą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W dzisiejszych czasach prowadzenie księgowości może być skomplikowane, zwłaszcza dla osób, które nie mają doświadczenia w tym obszarze. Dlatego warto skorzystać z usług profesjonalnego biura rachunkowego, takiego jak https://biuro-rkb.pl/. To miejsce, gdzie zespół doświadczonych specjalistów zajmie się naszymi sprawami finansowymi, zapewniając spokój i bezpieczeństwo podczas prowadzenia działalności gospodarczej. Dzięki nim możemy mieć pewność, że nasze finanse są w dobrych rękach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Inne posty Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...